
İstanbul 1.amatör lige yükselen Maltepe Fındıklı spor kulübü başkanı Vedat Özgöz 2025-26 sezon başında şampiyonluk ve 1.amatörlige yükselmeyi hedefleyerek yola çıktık, bu başarıda emekleri bulunan herkese teşekkür ediyorum dedi



Vedat Özgiz başkanın keyfi yerinde
Maltepe Fındıklı spor kulüübü başkanı Vedat Özgöz 2025-26 sezonuna başlarken Teknik sorumlu Halil Ekinci hocamız ile birlikte yola çıkarken şampiyonluk hedefledik
Bizi hedeflerimiz ulaştıracak kapasitedeki futbolcuları transfer ettik
Ligde oynadığımız 14 maç sonrası şampiyon olan takım ile aynı puıan ikili averajla 2.sırada yer aldık ve play off grubuna yüklsedik
Play Of grubunda da rakiplerimizi eleyerek finale geldik
Finalde İmrahor Yunus Emre spor takımını 3-1 yenerek İstanbul 1.amatör lige yükseldik
1 sezon verdiğimiz emeklerimizin karşılığını aldık rabbimize şükürler olsun dedi
Vedat Özgüz bu başarının kolay olmadığını vurguladı ve gün geldi sevindiklerini gün geldi üzüldüklerini ama inançlarını yitirmediklerini söyledsi
211 Toplam görüntülenme, 25 Bugün








